המוצרים
שלנו

מערכת סינון נייחת למכלי סולר

מערכת סינון נייחת למכלי סולר. האתגר: סולר נקי לאורך זמן סולר הוא דלק אורגני, ובאחסון ממושך מצטברים בו מים, חומרים מזהמים, חלקיקים ואורגניזמים. עם הזמן מידרדרת איכות הסולר, ובעת הצורך הוא עלול שלא לבצע את תפקידו כהלכה ואף לגרום לנזקים למנוע שמופעל באמצעותו, עד כדי השבתתו.

הטיפול המקובל בסולר הוא ניקוי תקופתי של הסולר ושל המיכל. עם זאת, לאחר זמן קצר יתחילו מחדש תהליכי הזיהום הבלתי נמנעים, ואיכות הסולר תידרדר בהדרגה. סולר המיועד להפעלת גנרטור חירום שאינו עומד בתקן, עלול לאכזב ברגע האמת!

בעיה נפוצה נוספת היא דליפת סולר מהמיכלים, שחלקם ישנים מאד. המיכלים טמונים באדמה, כך שלעתים עובר זמן רב עד שהדליפה מתגלה, ולאחר שנגרם זיהום חמור לקרקע ולמי התהום.

הפתרון: מערכת קבועה לסינון סולר. פרקש מקורות מתחדשים, החברה המובילה בישראל בסינון דלקים, מציגה טיפול חדשני בסולר, באמצעות מערכת סינון קבועה אשר שומרת על הסולר נקי ומוכן לפעולה בכל רגע. המערכת החדשנית מזרימה את הסולר שבמיכל דרך סדרת מסננים ייעודיים, ומחזירה אותו למיכל אותו נקי ממים ומזהמים. התהליך מתבצע פעם ביום במשך מספר שעות, בהתאם לכמות הסולר שבמיכל.

התהליך מנוטר באמצעות ציוד ניטור ולוח בקרה אשר מתריע על כל תקלה, כגון סתימת אחד הפילטרים. במקרה של תקלה, ציוד הניטור מפסיק מיד את פעולת המערכת ומונע הצפה.

בנוסף לכך, המערכת כוללת גלאי לניטור דליפות והצפות, אשר מונע נזק סביבתי וכלכלי עקב דליפת סולר מהמיכל והמערכת.

טיפול מקדים: חיוני להצלחה. חשוב לציין כי המערכת אינה מיועדת לניקוי המיכל והסולר המזוהם, משימה שאינה אפשרית ללא ריקון המיכל וביצוע ניקיון יסודי למיכל ולתכולתו. המערכת מיועדת לשמירה מתמדת על איכות הסולר, לאחר שבוצע תהליך מקדים של סינון קפדני של הסולר וניקוי יסודי של המיכל.

לייעוץ במתחם הלקוח, ללא עלות, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הטיפול המקדים כולל שאיבה של הסולר למיכלים זמניים והעברתו דרך סדרת מסננים עד שהוא צלול לגמרי ועומד בתקן. במקביל, מתבצעת שטיפה של המיכל במים חמים בלחץ גבוה באמצעות ראש שטיפה מסתובב. בתום השטיפה מרוקנים את המים, מייבשים את המיכל באמצעות הזרמת אוויר חם, ומחזירים אליו את הסולר הנקי.

התוצאות הטובות ביותר נמדדות כאשר יש להן (ללא תלות בקו הדלק) הזנה נפרדת של אספקה והחזרה ישירות למיכל האספקה הראשי. יחידות אלה צריכות להיות מותקנות על ידי צוות מוסמך מבית פרקש מקורות מתחדשים. המומחים לפתרונות דיזל מתקדמים ומומחים בסינון דלקים כולל פיקוח בתקן בינלאומי על כל ההתקנה ותחזוקה שוטפת של המערכת.

להזמנת בדיקת תאימות תאימות סינון, צרו קשר באתר. 

Scroll to Top