רצפת
אפוקסי

רצפות אפוקסי לחדרים נקיים

רצפות אפוקסי לחדרים נקיים. תעשיות ייצור רבות מתמודדות עם אזורים רגישים לזיהום סביבתי. מזהמים ברמה נמוכה כגון חיידקים הנישאים באוויר, אבק וחלקיקי אירוסול אשר נמצאים על הרצפה. יש לנו פתרון ריצוף אפוקסי לחדרים נקיים, העונה על כל הצרכים לסביבת חדר נקי. רצפות טיט אפוקסי נועדו להיות עמידות, פונקציונליות ואינן נשירות. הם פותרים את בעיית ההתמודדות עם חלקיקי אבק, ועוזרים ללקוחות שלנו לעמוד בסטנדרטים הסביבתיים של החדר הנקי שלהם. למעלה מ-20 שנה פרקש מקורות מתחדשים מתמחים בריצוף תעשייתי ללא תפרים לחדרים נקיים. אנחנו מספקים פתרון מקורי לריצוף חדרים נקיים.

פתרונות ריצוף לחדרים נקיים. 

אנחנו מציעים את כל השירותים הקשורים לריצוף חדרים נקיים, מא' עד ת'. זה כולל ייעוץ מקצועי בכל היבטי הריצוף לצרכי חידוש הבטון, ייצור והתקנה של ריצוף חדרים נקיים לכל התעשיות והמפעלים: פלסטיק, מכשור רפואי, עיבוד מזון, תרופות, תעופה וחלל, מיקרואלקטרוניקה, מוליכים למחצה, ביוטכנולוגיה ומתקני ייצור מתקדמים אחרים.

חומר חלק ללא חלקיקים.

ישנן אפשרויות רבות של ציפוי רצפות לחדר נקי. ריצוף ויניל וגומי, פשוט צביעת הרצפה, ריצוף מוגבה וכו'. היתרונות העיקריים בריצוף אפוקסי הם העובדה שמדובר בחומר בעל גימור חלק, ללא הימצאות חלקיקים, קל לניקוי, עמיד בפני שחיקה ועמיד. מערכות אלו מותאמות לצרכים שלכם. אנחנו מציעים אפשרויות חסכוניות לריצוף חדרים נקיים, החל מציפויים של 10 מיליליטר ועד למשטחי משטחים כבדים בגודל 1/4 אינץ'. כל המערכות הן בתחזוקה נמוכה, וקלות לתיקון במידה ונגרם נזק לרצפה.

חדר נקי ריצוף משופשף. מערכות אפוקסי על רצפות בטון אורטן מכוסות בליטוש. הם מיושמות בעובי של 3/16 עד 1/4 אינץ', ומיועדות לאזורים עם תעבורה גבוהה או חידוש פני בטון פגום קשות. 

ציפוי רצפת אפוקסי לחדרים נקיים.

ציפוי רצפות אפוקסי לחדר נקי כולל פריימר אפוקסי ושכבת ביניים של אפוקסי, עם שכבת גימור של פוליאוריטן בעל ביצועים גבוהים. בסופו של תהליך העבודה מתקבל משטח קל לניקוי, עמיד בפני שריטות, עם מרקם חלק או קל מאוד. 

עמידות בפני לחות. רצפת אפוקסי עמידות ללחות ומותאמות לחדרים נקיים אשר נדרשת בהם לעתים קרובות רמות לחות נמוכות. מידת הלחות הנמוכה באוויר החדר מושפעת מלחות שחודרת דרך לוח הבטון. אם ללוח אין חסם אדים מותקן כהלכה, הדבר יגרום לשלפוחיות ולבעבועים ספורדיים בריצוף או האריחים שהותקנו לאחרונה. בגלל נתוני השטח האלה, חשוב במיוחד לרכוש מערכת רצפה אשר מטפלת בהולכת אדי לחות גבוהה בלוחות בטון. ציפויי אפוקסי הם חדירים לאדים, מה שמאפשר לאדי מים לעבור ללא נזק. רצפות אפוקסי מתמודדות עם תנאי הנעת אדים גבוהים, בשל שכבת הבסיס החדירה לאדים המובנית. החומר מפזר ללא מזיק את לחץ האדים, בתוך מטריצת שכבת הבסיס.

למה רצפת אפוקסי היא פתרון אפקטיבי?

אוויר טיפוסי של בניין משרדים מכיל בין 500,000 ל-1,000,000 חלקיקים (0.5 מיקרון או יותר) לכל רגל מעוקב של אוויר. חדר נקי Class 100 תוכנן כך שלעולם לא יאפשר יותר מ-100 חלקיקים (0.5 מיקרון או יותר) לכל רגל מעוקב של אוויר. חדרים נקיים מסוג Class 1000 ו- Class 10,000 נועדו להגביל חלקיקים ל-1000 ו-10,000 בהתאמה (לשם השוואה, קוטר שערה אנושי הוא כ-75-100 מיקרון). חלקיק קטן פי 200 (0.5 מיקרון) משיער האדם עלול לגרום לאסון גדול בחדר נקי! זיהום עלול להוביל לזמן השבתה יקר ועלויות ייצור מוגדלות.

התקנת ריצוף למפעלים ולתעשיה

פרקש מקורות מתחדשים מספקת פתרונות ריצוף לחדר נקיים. אין קבלני משנה. אנחנו מספקים את החומרים, ההתקנה עם צוותי החברה שלנו, לרבות אחריות על העבודה ל-10 שנים. לאחר ההתקשרות אנחנו מכינים טופס תכנון פרוייקט ללקוח מספקים צוות ניהול פרויקטים מנוסה, צוות זה כולל מנהל פרויקט, מנהל אתר, ראש צוות ו-טכנאי ריצוף בהתאם לדרישות הפרוייקט. על ידי ביצוע מבחני מעקב להכנת השטח והיישום, אנחנו יכולים להבטיח רמת ביצוע פרוייקט תוך הקפדה על יישום מקצועי על פי דרישות המזמין. 

היתרונות המובילים של חדרים נקיים

בנוסף למשטח ללא תפרים, רצפות האפוקסי שלנו לחדרים נקיים עמידות בפני שחיקה. פני השטח אינם נושאים חלקיקים. התחזוקה היא קלה (פשוט לטאטא ולנגב), ואין צורך בשעווה. ריצוף אפוקסי עמיד בפני כימיקלים ואינו חדיר למים. הגימור המבריק, ללא תפרים של רצפת אפוקסי מבטל את הסדקים והחריצים שמכילים לכלוך ואבק. זה מאפשר לעמוד בסטנדרטים גבוהים של ניקיון וסטריליות, ללא חלקיקי אבק.

ריצוף אנטי סטטי

אנו מציעים רצפת חדר נקי אנטי סטטית, למצבים שבהם הצטברות סטטית עשויה להוות בעיה. רצפת אפוקסי לחדרים נקיים היא משטח ש"קושר הכל ביחד" בסביבה מבוקרת סטטית. זה כולל תחנות עבודה, מסועים, מתלים, מארזי פלסטיק, עגלות העברה, כיסאות, בגדים וציוד יינון. אנו מציעים מערכות התואמות  את ESD S20.20, NFPA99 ו-DOD 4145.26 

להזמנת ייעוץ הקמת רצפת אפוקסי לחדרים נקיים, ללא עלות, צרו קשר באמצעות האתר או בווטסאפ.

Scroll to Top