רצפת
אפוקסי

רצפת אפוקסי לחניונים

רצפת אפוקסי לחניונים. תכנון חניון הוא בהחלט כאב ראש למתכננים. בין אם אתם יזמים של חברה שבבעלותה נדלן מסחרי, סוג הריצוף בו תשתמשו הוא אחד הגורמים החשובים ביותר. מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות, קשה לקבוע איזו תהיה הטובה ביותר עבור החניון שלכם. מדריך זה יעזור לכם להבין את היתרונות של ריצוף אפוקסי לחניון וכיצד לבחור את ריצוף האפוקסי המתאים לחניון שלכם.

מהו ריצוף אפוקסי?

בתעשיית הבטון אנו רואים כמות עצומה של עבודות תיקון בטון שיש לבצע בבנייה כתוצאה מכך שהבטון אינו מוגן. נזקים נגרמים לעיתים קרובות כתוצאה מתנועה מתמשכת על לוחות הבטון ומשחיקת מים המשפיעה על חוזק הבטון. קיימים בשוק שכבות שונות של אפוקסי המיושמות על בטון כדי לייצר חומר מונע החלקה וניתן להשתמש בפתרון ריצוף אפוקסי לתחומים ולמטרות רבות ושונות.

היתרונות של התקנת רצפת אפוקסי לחניונים כוללים:

1. עמידות ואריכות ימים. אורך חיים ארוך טווח של הרצפה. ציפוי רצפת אפוקסי יכול להפוך את לוח הבטון למשטח חלק. לפיכך, מים אינם נשאבים לנקבוביות הבטון וגורמים לנזק גדול בטווח הארוך.

2. רצפת אפוקסי משפרת את נראות החניון. רצפת אפוקסי מעניקה לחניון מראה מעוצב ומודרני. אם אתם מנהלים נדלן מסחרי זה יגרום לאורחים שלכם להרגיש שהם הגיעו למבנה שנמצא ברמת תחזוקה גבוהה מאוד.

3. רצפת אפוקסי קלה לניקוי. הפעילו פוליואקס עם כרית קרצוף לניקוי ותחזוקה סופר קלים. שמן ממכוניות וסימני צמיגים לא יכתימו רצפת אפוקסי.

4. מגוון רחב של צבעים והדפסים. וריאציות הצבע והדוגמאות שלנו של ציפוי אפוקסי מסייעות להבטיח ללקוחותינו שהם ימצאו משהו שתואם את ערכת הצבעים/תוכנית העיצוב של המקום שלהם.

תהליך הנחת רצפת אפוקסי בחניון:

1. ליטוש, תיקון והכנת שטח. ליטוש בטון להבטחת מצע חלק ומשטח נקבובי נקי ליישום ציפוי האפוקסי. תיקוני בטון באמצעות תיקון כל סדקים וחורים גלויים על פני השטח של לוח הבטון. יישום פריימר אפוקסי בדרגה תעשייתית. ליטוש רצפות בחניון

2. שכבת פריים. היישום השני של פריימר אפוקסי בדרגה תעשייתית. מריחת פריימר אפוקסי

3. יריעות איטום. שתי שכבות של סילר ליריעה עליונה באמצעות פוליאוריטן מיוצב UV.

האם ריצוף אפוקסי גורם להחלקה? במילה אחת – לא. באזורים בהם יש תעבורה גבוהה, בציפוי העליון יושם תוסף מונע החלקה. ניתן ליישם זאת ברמות שונות אשר משנות את מידת האחיזה של הרצפה. אנחנו יכולים לקבוע את הרמה הנכונה של תוסף המונע החלקה שיש למרוח על רצפת החניון.

מהו תהליך ההכנה? ההכנה שלנו כוללת השחזה יסודית של לוח הבטון. אנו משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר בטכנולוגיות השחזה באמצעות יהלום כדי להבטיח את הכנת השטח הטובה ביותר. זה מאפשר לנו לפתוח את נקבוביות הבטון מה שמסייע לציפוי לשאוב לתוך הלוח ולצפות את השכבה העליונה.

האם סביבת העבודה מאובקת? לא, אנו מתייחסים ברצינות רבה לבטיחותם של כל מי שנמצא באתר העבודה ולכן אנו משקיעים בטכנולוגיות החדישות ביותר לשאיבת אבק הן לטובת הלקוח והן למען הבריאות והבטיחות של העובדים שלנו.

האם החומר עלול להיסדק? פתרונות ריצוף אפוקסי הם עמידים מאוד, וככאלה, יכולים לעמוד בלחץ גבוה ובעמידות בפני נזקים. אנחנו ממליצים מאוד לתקן פגמים בלוח הבטון לפני יישום ציפוי רצפת אפוקסי. כאשר בוחנים ריצוף אפוקסי עבור מתקני חניונים, יש לזכור כמה דברים. בחרו צבע שיחיה את החלל, במיוחד אם מדובר בחניון תת קרקעי. כמו כן, זה תמיד רעיון טוב לסמן את הקווים שלך באותו הזמן ולעדכן כל מערכת מספור שיש לך בחניון. לסיור ייעוץ ראשוני ללא עלות, צרו קשר באתר או באמצעות ווטסאפ.

Scroll to Top