רצפת
אפוקסי

רצפות אפוקסי לתחנות דלק

מה זה רצפת אפוקסי?

רצפות אפוקסי לתחנות דלק. המונח רצפת אפוקסי מתייחס לשילוב של חיבור פולימרים קשוחים ושרף. כאשר מערבבים אותם יחד, חומרים אלו גורמים לתגובה כימית. תגובה זו גורמת להיווצרות של חומר פלסטי קשיח, המורכב ממבנים צולבים פולימרים מחוברים באופן הדוק. חומר זה נקשר היטב לרוב שכבות הבסיס, ויוצר משטח רצפה עמיד וקשיח.

בפרקש מקורות מתחדשים מיישמים את האפוקסי כנוזל על משטחי רצפת בטון. לאחר מכן הנוזל מתקשה ויוצר רצפה חלקה ועמידה. מכיוון שהבטון נקבובי, ציפוי האיפוקסי נקשר לשכבת הבסיס, ויוצר משטח בטון בגימור איפוקסי חזק וחסר נקודות תפר. הניסיון והמומחיות שלנו מבטיחים שהמשטח המקורי מתאים ושנעשה שימוש בסוג הנכון של ציפוי איפוקסי.

היתרונות של ריצוף אפוקסי לתחנות דלק

1. עמידות בפני שחיקה. ציפוי איפוקסי נקשר בצורה חלקה למשטחי הרצפה הקיימים בתחנת הדלק, ויוצר משטחים עמידים ואיכותיים אשר מצטיינים בעמידות לאורך שנים. ריצוף אפוקסי הוא גם חזק מאוד ועמיד בפני שחיקה. זה הופך אותו לבחירה אידיאלית עבור חללים מסחריים ותעשייתיים. רצפת איפוקסי עמידה בתנועת כלי רכב ולקוחות באיזור תחנת הדלק, תוך כדי שמירה על מקדם בטיחות גבוה. מכיוון שרצפת איפוקסי חסינה בפני מכות, חבלות ונפילות חפצים היא מוגנת בפני נזק למשטחי הרצפה.

2. מפחיתה נזק לכלי הרכב. בנוסף להיותה בדרגת עמידות גבוהה רצפת איפוקסי יכולה לשאת את המשקל של תנועת רכבים גבוהה. המשטח החלק ללא תפרים שנוצר על ידי ציפוי איפוקסי מגן על הרכבים בהשוואה לסוגי ריצוף אחרים. המשמעות היא שמירה על הרכבים שנמצאים בשטח תחנת הדלק ופחות תלונות על פגיעה ברכבים.

3. עמידה בפני כימיקלים. הודות למבנה החסין והקשיח של רצפת איפוקסי היא יכולה לעמוד בחשיפה מתמשכת לכימיקלים, שמנים ודלקים מבלי שיתגלו סימני שחיקה, סדקים או בלאי. מסיבה זו, ציפוי איפוקסי אידיאלי לרצפות של תחנות דלק, מוסכי שירות, עמדות תפעול רכבים, מחסני צמיגים ועוד.

4. משטח רצפה אטרקטיבי. תחנות דלק בוחרות ברצפת איפוקסי גם בגלל המראה האסתטי שלו. ציפוי איפוקסי מחדש את הריצוף הישן ויוצר משטח רצפה מבריק ואטרקטיבי במיוחד. בנוסף, קיימים מרקמים וצבעים שונים לבחירה. כך שניתן להתאים את הרצפה בהתאם למראה הכללי ולצבעים בתחנת הדלק על פי תכתיב המיתוג של החברה.

5. סביבת עבודה בטוחה. טכניקת הצבע מאפשרת יצירת משטחים יעודיים, סימון חניות נכים ושטחי חניה לרכבים ולמשאיות על פי תכתיב תכנית הגישה בתחנה. מפרצי טעינה ופריקה של סחורה וסימון דרכי גישה למבקרים בתחנה הדלק. ציפוי איפוקסי עמיד גם בפני פגיעות, החלקות, טמפרטורות גבוהות ואפילו אש. בנוסף, ציפוי רצפת איפוקסי מגביר את הבהירות בעד 300 אחוז. זה נובע מהאופן שבו האור משתקף מהמשטח האיפוקסי החלק. כתוצאה מכך, העובדים והלקוחות שלכם ייהנו מנראות משופרת וסביבת עבודה בטוחה יותר. ואתם תמנעו מהעלות של התקנת תאורה נוספת.

6. יישום מהיר. יתרון נוסף של ריצוף איפוקסי הוא שהוא מהיר וקל יחסית להתקנה. המשמעות היא שלא תצטרכו לסגור את העסק שלכם או להפסיק את הפעילות לאורך זמן, מה שיחסוך לכם זמן וכסף. פרקש מקורות מתחדשים יכולים גם לעבוד מחוץ לשעות העבודה כדי למזער את אי הנוחות בגלל הליך ההתקנה.

7. רצפת אפקוסי קלה לניקוי. החריצים והנקבוביות בסוגים אחרים של משטחי ריצוף מושכים הרבה חיידקים ולכלוך, מה שמקשה על הליך הניקוי. לעומת זאת, רצפת איפוקסי מספקת משטח חלק ואטום לחלוטין. מכיוון שרצפת איפוקסי נקיה מנקבים ונקבוביות, היא הרבה יותר קלה לניקוי ותחזוקה. למעשה, מי סבון חמים הם כל מה שצריך כדי לנקות ריצפת איפוקסי ולשמור על מראה חדש ומלוטש של שטחי הרצפה.

8. ידידותית לסביבה. בנוסף להיותה אופציה אידיאלית עבור העסק והעובדים שלכם, רצפת איפוקסי טובה לסביבה ממספר סיבות. תהליך הייצור של ציפוי אפוקסי הוא מינימלי, והחומרים המשמשים נקיים מחומרים מזיקים. גם אין צורך להשתמש בכימיקלים קשים ומזיקים כדי לשמור על רצפת איפוקסי נקיה וללא כתמי שמן ודלקים. התאורה הנוספת שמספק משטח איפוקסי  משפר את הנראות בתחנה ומקרין מראה מלוטש ונקי, ללא שימוש באמצעי תאורה נוספים. מכיוון שציפוי איפוקסי עמיד לאורך זמן, אין צורך להחליף אותו במשך שנים רבות. המשמעות, חיסכון לאורך שנים בעלויות התפעול. ועוד משהו, רצפת איפוקסי מסייעת למנוע בלאי ברכבים, שומרת על צמיגי הרכבים צמיגים ומשפרת את הבלימה באיזור התחנה.

9. האופציה החסכונית ביותר. באופן יחסי, עלות התקנה של רצפת אפוקסי היא לא זולה. אבל, עמידותה לאורך שנים רבות הופכת אותה לאופציה חסכונית במיוחד, מכיוון שאין צורך להחליף אותה במשך שנים רבות. עלות הניקיון של רצפת איפוקסי גם היא זולה יחסית ונוחה. לכן, בתחשיב לטווח ארוך, רצפת איפוקסי היא האופציה החסכונית ביותר.

להזמנת בדיקת שטח להתקנת רצפת איפוקסי ללא עלות, צרו קשר באתר או בווטסאפ. 

Scroll to Top