סינון הסולר וניקוי המיכל

סינון הסולר וניקוי המיכל. הפתרונות לבעיות – דיגום, סינון הסולר וניקוי המיכל. גנרטור המחובר למערכת חשמל עובר, על פי הנוהל, בדיקת תקינות כל כמה שבועות, כאשר הוא מופעל למספר שעות. אך תקינותו של הסולר שמזין את הגנרטור ושוהה במיכל תקופה ארוכה לא נבדקת לרוב . על-מנת להבטיח תקינות וזמינות סולר לשעת חירום לגנרטורים, יש לבצע תחילה דיגום ובדיקת מעבדה לסולר לפחות פעם בשנה ולבצע ניקוי מקיף למיכל עצמו.

דיגום שנתי למיכלים עם סולר באחסנה ממושכת (גנרטורים ודיזל משאבה ) – דיגום הסולר מתבצע על פי תקן ( American Society for Testing and Materials) ASTM.

לקיחת דגימה בשלוש נקודות : קרקעית המיכל, מיקום צינור יניקה במיכל, אמצע מיכל.

אישור טיב תקן 107 סולר למנועי  דיזל (סולר תחבורה)  באמצעות מעבדה מוסמכת על ידי הרשות להסמכת מעבדות.

הפרמטרים הנבדקים הם-

  1. נוכחות זיהום בחלקיקים ע"פ שיטת בדיקה EN 12662.
  2. תכולת מים ע"פי שיטת בדיקה ASTM D 1744.
  3. נוכחות זהום מיקרוביאלי עפ"י שיטת בדיקה ASTM D 7463.

במקרה שתכולת הפרמטרים שהתקבלה גבוהה מדרישות התקן יש לתכנן ביצוע ניקוי המיכל וסינון המלאי הקיים בו. 

ניקוי מיכלים וסינון מלאי סולר  באמצעות מכונת סינון עוד בנושא: בטכנולוגית De -Bug המשלבת שימוש במרככים מגנטים מתאפשר טיפול במים חופשיים ובמים מומסים בסולר, וטיפול במזהמים ואורגניזמים (בקטריות, פטריות, שמרים). תהליך סינון הסולר וניקוי המיכל מתבצעים בשני תהליכים נפרדים שהכרחיים לקבלת תוצאות תקינות. הסולר נשאב לקוביות, המיכל מנוקה באמצעות ראש שטיפה בלחץ מים חמים, מיובש באוויר חם והחזרת הסולר אליו תוך כדי תהליך סינון מקיף.

לסיכום – החלפה תכופה של הדלק לא תפתור את בעיית הצטברות המים ובוצה מיקרוביאלית בתחתית המכל. ע”י תחזוקה נאותה וביצוע בדיקות ניתן לשמור על הדלק במיכל תקין לשנים רבות. ניקוי פנים המיכל בעזרת ראש שטיפה עם זרם מים בלחץ גבוה

לייעוץ במתחם הלקוח, ללא עלות, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Scroll to Top